Firma Bastech, wydawca „Tygodnika Ziemi Opolskiej” oraz „Tygodnika Krapkowickiego” przedłużyła współpracę z Gwardią Opole na kolejny rok.
– To będzie już czwarty sezon z rzędu, gdy grupa mediowa „Tygodnik”- w skład której wchodzą gazety „Tygodnik Ziemi Opolskiej” oraz „Tygodnik Krapkowicki” wraz z portalami internetowymi- będzie wspierać najlepszą drużynę piłki ręcznej w naszym regionie– mówi Konrad Bassek, wiceprezes grupy mediowej „Tygodnik”- Nasi czytelnicy jak i kibice KPR Gwardia Opole mogą liczyć na cotygodniowe zapowiedzi oraz relacje ze starć Gwardzistów na wszystkich parkietach w Polsce i nie tylko. Na naszych łamach będziemy podsumowywać każdy etap rozgrywek, a także przekazywać ważne informacje dotyczące klubu i zawodników. Dzięki naszej ugruntowanej pozycji na lokalnym rynku medialnym, KPR Gwardia Opole w dalszym ciągu może liczyć z naszej strony na wzmacnianie promocji samego klubu oraz wszystkich wydarzeń organizowanych przez klub w centralnej części województwa opolskiego- zarówno w powiecie opolskim jak i krapkowickim. Wspólnie z klubem przygotujemy także niespodzianki dla naszych czytelników oraz kibiców „Gangu Kuptela”. Cieszę się z kontynuacji dobrej, owocnej współpracy!- dodaje przedstawiciel grupy mediowej „Tygodnik”.

– Bardzo cenimy sobie współpracę z mediami. Tym bardziej satysfakcjonuje nas fakt że są to również media które docierają do szerszego grona odbiorców niż tylko mieszkańcy Opola. „Tygodnik Ziemi Opolskiej” oraz „Tygodnik Krapkowicki” to marki medialne które cieszą się dużym uznaniem w naszym województwie. Dodatkowo pozytywnym aspektem jest to, że osoby które stoją za tymi markami są niesamowicie życzliwe, ambitne oraz pełne poczucia humoru, który w tych czasach jest niesamowicie potrzebny – komentuje prezes zarządu Gwardii Opole Karina Radomska.
