– Trzeba pomagać sportowcom. Wspieramy sporo drużyn i klubów sportowych, żeby to wszystko szło do przodu. Z drugiej strony – zawsze jest to kolejna forma reklamy, promocji. Stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni, ludzie mogą dzięki temu poznać nas bliżej. – przyznaje Alfred Morawiec, właściciel nowej marki w gronie Sponsorów Gwardii.
– Mówiąc w skrócie: Leon System to GPS-y i lokalizacja pojazdów. Nasz system będzie teraz odpowiadał m.in. za zautomatyzowanie opłat na polskich autostradach. Branża ta rozwija się w bardzo szybkim tempie i – w naszym przypadku – osiąga już nawet zakres międzynarodowy. – dodaje Morawiec.
„Leon System to jednak nie tylko pozycje pojazdów czy informacja o przebytych kilometrach. To również profesjonalne narzędzie wykorzystujące najnowsze osiągnięcia technologiczne, które pozwala w sposób maksymalny wykorzystać potencjał każdej floty.” – czytamy na stronie [LINK].
– Cieszy nas wsparcie dużych firm. Gwardia to wielka, sportowa organizacja, która powinna wzbudzać zainteresowanie wśród prężnie rozwijających się marek. Pozostaje nam teraz odpłacić się za okazane zaufanie i dążyć do tego, by nasza współpraca trwała jak najdłużej! – podsumowuje Prezes Karina Radomska.
Dziękujemy i życzymy samych sukcesów osiąganych z naszym Klubem!